torsdag 27 oktober 2011

Älghorn och blommor

Hej!

Här om dagen fick jag en avi om ett paket jag hade att hämta, sprang iväg till affären och hämtade ut ett fint omsorgsfullt inslaget paket från Hilla!
Det var älghornsljusstaken jag vann i Hillas bloggtävling! Den var verkligen jättefin, både jag och min man blev kära i den direkt och den gör sig så bra här hemma hos oss! Kika in hos Hilla och bli inspirerad!


I går var min och min mans familjer här och åt middag, jag hade lagat en lasagne, brukar alltid gå hem! Min moster från Göteborg var också här och hälsade på och kikade på vårt hus. Tack snälla moster för den jättefina blomman och krukan!!! Lilla L blev också jätteglad för sin present (Blixten Mcqueen duplo).


I morgon är det fredag, hemma hos oss betyder det kakor och popcorn i soffan och senare idol framför Tv´n. Hoppas ni alla får en skön fredag och en lugn och trevlig helg!

Kram Helena


6 kommentarer:

Lissboden sa...

Vad härligt med fredagsmys och vilken fin blomma. Azaleor är en av mina favoritblommor och nu börjar det bli dags för dem.
Må så gott och ha en skön helg!
Kram/Maria

LOTTAS HOME sa...

Sååå fint!
Hoppas ni får en mysig fredag.
Kram Lotta

Tina sa...

Du din turgumma som norpade det!
Bor moster i min stad, då får du höra av dig om du är i krokarna någon gång!

kram

Unknown sa...

Hej vännen!!
Vad glad jag blir att ni tycker om den!!
Håller att göra en till mig själv oxå, för de jag hade har jag sålt!

Ha nu en härlig helg och mys!!!
Kramar Hilla

Hannis sa...

Vilken fin vinst!
En klar favorit kan jag tänka mig=))

Kram Hannis

Unknown sa...

Grattis till vinsten :) Fräckt med ett älghorn på bordet.
Kram Maria