torsdag 9 april 2009

Invigning av äggkopparna!

Nu ska våra äggkoppar invigas för året, ett par vita och blårandiga koppar från saga form som vi fick av svärfar för några år sedan.


Jag har klätt in några ägg i folie så att de ser lite silvriga ut (resultataet blev väl sådär men de får ligga framme nu) och så har jag köpt rosa chokladägg och lagt på mitt supersöta nya uppläggningsfat som jag har köpt av Ann-Catrin på hennes webloppis. Tyvärr så får jag inte äta chokladäggen eftersom min lilla L får ont i magen om jag äter choklad (jag ammar) så de får helt enkelt ligga och se fina ut över påsk.

Kram kram till er alla!

Helena

1 kommentar:

Glitter och Marsipan sa...

Hallojsan.Vilka finfina äggkoppar.
Du får ha chokladen som skådebröd i påsk,tänk vad gott det smakar,när du väl får äta sen.
Hoppas att du får en härlig påskhelg.
kram kram Anette