måndag 7 maj 2012

Sjukligt i vårvärmen!

Hej i solen!

Nu har jag åkt på en riktig vårförkyldning med snuva och hosta och lite feber så idag blir det inte många knop gjorda.

Sitter och vilar i trädgården i solen tillsammans med vår fina kissemiss! Lilltjejen sover (är supertrött efter nattens konstanta gnäll), sonen är på förskolan och min man pysslar i trädgården (han är pappaledig idag eftersom att jag egentligen skulle jobba).

Mysan njuter i solen!

Har designat och skapat mönster till en solhätta för barn, den är så rolig att sy och Isabelle blev så fantastiskt söt i den så jag har flera stycken till som ligger och väntar på att få bli ihopsydda.


Vändbar solhätta, vill ni se fler bilder, kika in här


Ha en bra dag och en härlig vecka!

Kram Helena

4 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars dig! =(

Jag åkte också på en förkylning men den gick över lika snabbt som den kom och det är jag tacksam över.

Ta det lugnt och njut av värmen du.

Krya på dig!

Kram från Bönan!

Photo by Maria sa...

Förkylning är ju inget kul =( Hoppas du snart är frisk och kry..

Söt hätta till tjejen =)

Kram Mia

Hannis sa...

Men så fin solhätta!
Sött=))

Hoppas att du mår bättre nu!
Kram Hannis

Lissboden sa...

Hej Helena!
Jag hoppas förkylningen snart gett med sig.
Söt mössa du designat. Vår Linnea hade en liknande och den var ganska bra skydd mot solen på kinderna.
Må så gott1
Kram/Maria