tisdag 24 augusti 2010

Det är mycket som händer nu

Jobbet har dragit igång med full fart.
Jag har börjat träna igen och försöker hålla mig till minst två pass i veckan.
Vår son ska börja på förskola om två veckor
vilket också betyder att min man börjar jobba igen.
Vi håller på och renoverar här hemma,
klinkers i hallen, parkett i sovrummet mm.
Detta inför att vi ska sälja vår lägenhet och köpa något större.
Hus eller lägenhet vet vi inte än men det får tiden utvisa.

Jag har inte varit någon flitig bloggare sista tiden men nu tänkte jag åtminstone kika in och berätta att detta blir mitt sista inlägg här på bloggen. Kanske kommer jag tillbaka någon gång, kanske inte.

Tills vi ses igen gott folk, "Tack för att ni varit så fantastiska bloggvänner!!!"

Kram Helena

8 kommentarer:

Mimmi Hek sa...

Tråkigt att inte kunna läsa dej mer men du får ha det riktigt bra! Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men så lessamt Helena, men samtidigt förstår jag att du har så mycket och stå i så du måste prioritera. Ha det så bra med allt och kanske vi hörs längre fram.
Stor kram
AnnaMaria

Mamma C sa...

Kan bli lite mycket ibland, men sådant går ju före bloggande. Men hoppas på att vi hörs igen.
Kram mamma C

Hannis sa...

Tror nog att du dyker upp igen, kanske med en annan blogg så småningom=))
Hur som haver så hoppas jag att det kommer att gå bra med flytt och allt annat som händer.

Må så gott/Kram Hannis

Vitt hus med svarta knutar sa...

Nej, vad tråkigt! Men när du räknar upp allt som händer i ditt liv just nu så förstår jag att du måste prioritera. Lycka till med allt som du tar dig för, var rädd om dig och ha det så bra! Hoppas att vi hörs någon annan gång i ett annat liv=)
Kram,
Regina

Anna-Lena sa...

Hej Helena!

VAd tråkigt att höra men jag förstår dig till fullo. Känner lite likadant. Har börjat ett nytt arbete, och har fullt upp med familj och annat stök och när man inte hinner med något helhjärtat så känns det inte bra. Hoppas att vi ses igen så småningom när vi fått mera tid, som om det skulle ske...

Njut av livet och din underbara familj! Det är ju trots allt det viktigaste!

Varma kramar Anna-Lena

Villa Carl Larsson sa...

Härligt att du kommit igång med träningen. Du ska inte springa tjejmilen i helgen då? :) Det ska jag!

Kram Josefin

Vit som snö sa...

Hej Helena. Tack för din hälsning! Joo, nu är jag på benen igen men det var en ilsken bacill!
Fastän jag mycket väl förstår dej så är det jättetrist att du slutar med bloggen! Vi har ju liksom "hängt ihop" sen starten:)
Men allt har sin tid o just den tid du är i nu är kanske den mest hektiska...Mina flickor är ju större nu o liiiite mer tid får man "över". Hoppas du gör något litet inlägg då o då iallafall...
Lycka till med allt nu!!!
Varmaste kramen Cilla