onsdag 24 juni 2009

Mina nya sommarskor


Äntligen är sommarens skor inköpta, blev så kär i dessa svart/vita godingar så de fick följa med hem.Jag fullkomligt älskar skor (vem gör inte det) och har svårt att gå in i en skoaffär utan att köpa något. Det är ju såååå kul att shoppa skor!!!

Min lila L blir halvåret nästa vecka, oj vad tiden går fort. Han växer så det knakar och har redan fått två tänder (aj, säger jag som fortfarande ammar). Snart sitter han själv och att bära honom i bärselen börjar bli lite tugnt! Nu dröjer det väl inte länge förrän han tar studenten, gifter sig och ser till så jag blir farmor....men först ska jag njuta, av varje liten sekund! Nu ska vi lägga oss i sängen och läsa Nalle Puh!

Ha en fin dag och njut av solen och varandra så mycket ni bara kan!

28 kommentarer:

Vit som snö sa...

Jaa, det är inte klokt vad tiden går fort o man ser det mest sedan man fick barnen. Det gäller verkligen att njuta av dom!
Så fina dina skor är! Jättesöta!
Jag är också svag för skor, äger nog onödigt många faktiskt;-)
Ha en mysig dag!
Kram Cilla

Ida sa...

=) Underbara skor du hittat ser härligt somriga ut.

Visst går tiden snabbt med de små. Fast att jag vet att jag borde ta tillvara på tiden så slarvar jag med det=)


Ha det så gott.
Kram Ida

hagagården sa...

Fina skor du har köpt.
kram
ninni

Våglyckan sa...

Hej! Skyndar mig att skriva då min antika, lånade dator bara hänger sig hela tiden. Skorna=superfina. Grattis=till det kommande halvåret men än får du nog vänta på att bli farmro ;-). Och sedan har jag ju missat massor av fina tidigare inlägg! Midsommarmaten ser supermumma ut och ser att ni har haft det trevligt! Sköt om dig och ha en underbart solig och somrig dag idag!
kram från mig
/maria

promenader på landet sa...

Visst är det kul med skor dina är såå fina!! Småbarnstiden går fort så bäst att njuta av varje dag samtidigt är det ju roligt när de blir äldre också, när de börjar prata och så! Var ålder har sin tjusning det är underbart att ha barn i alla fall! Min tjej har halsfluss nu, så i dag är det lite tungt när hon har hög feber i värmen..Ha det så bra Kram Maria

Må Gott sa...

Hejsan!

Skorna är verkligen jättefina. Passar till det mesta kan jag tro.

Ja visst går det fort med de små kidzen. När jag var på Mamma Mia och hörde den där låten som mamman sjunger till dottern om hur stor hon blivit, höll jag på att börja stortjuta. (Vad tusan är det sången heter nurå...???)

Ha en fin dag!
Kram Anette

Vitt o Vältummat sa...

Njut så mycket du kan av lillen. Det är precis som du skriver, nästa minut är det student och sen minuten därpå är du farmor:-)
Kram/Åsa

Vilja sa...

SVAR:

Hehe TACKAR! :) Ja men visst, om jag får en fin kommentar så kan det ge mig bra humör resten av dagen :)

Signe 1 sa...

Hihi, jag är oxå en sko-lover utan dess like:-))Dina var supersöta! Kramis Sofia

A & Lilla P sa...

Vilka fina skor!

Ja, tiden rasar iväg, och det gäller verkligen att ta till vara på den.

Viveka i Bläckhornet sa...

Jaa,ta vara på tiden för den går alldeles för fort. Min yngsta gick i år ut grundskolan. Kan knappt fatta att det är sant!

Skorna var super snygga. Och det är klart att man aldrig kan få för många skor...

Kram Viveka

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var söta skor, och bekväma ser dom ut. Ja passa på och njut av din lilla goding, snart är han som du säger stor. Ha det så gott i sommarvärmen.
Kramis AnnaMaria

Evas Passion sa...

Fina skor!Bra kop! Ja barnen vaxer snabbt,min aldst Filippo har 6 ar snart,och min lille Riccardo fyller 8 manader 5 juli...man far njuta nu nar dom ar sma...sedan som sagt sa flyger de ivag .....

Trädgårdsingenjören sa...

Skor är underbart! Kläder passar ibland, skor passar alltid. Har en sjö av skor hemma, många aldrig använda men dom är vackra att titta på!
Kram G

Lilla hjärtat sa...

Jättefina skor!
Visst går tiden snabt. Min tjej är 13 nu men fortfarande min lilla Linn! Man vill stoppa tiden i bland.
Ha det skönt i solen!
Kram A-K

Bloggullet sa...

Så söta skor du köpt.
Kram

LillaFlisan sa...

Jättefina skor!

Kram

Flisan

Stina sa...

Visst är de ljuvliga de små liven. Jag njuter i fulla drag av mitt lilla barnbarn som är ett år och sju månader. Men tiden går alldeles för fort så passa på och njut.
Tack för kommentar hos mig alltid skoj när någon ny ger sig till känna.

Kram Stina

Hemmalycka sa...

Ja det går undan vill jag lova.
Söta skor du har köpt.
Kram Åsa

Smultronlycka sa...

Hej Helena!
Vilka fina skor!!
Vad bra att de har den där remmen!
Jag brukar ha svårt att få skor att sitta kvar men de där sitter nog kvar på foten med remmen :)
Ha en mysig torsdag!
Kram Anna

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så söta skor du har köpt! längtar tlls jag kan få ner fötterna i något liknande....
Ja tänk hur fort tiden går! Man ska passa på att njuta för fullt när man kan :)
Kram!

Evami sa...

Lekre sko:) Har lest meg igjennom endel av bloggen din,og blir imponert over alt du rekker med en liten tass på snart 6mnd:) Det er så herlig med disse små:) Ha en strålende kveld:) Klem Eva

Marie sa...

...så söta skor. Svårt att gå in i en skoaffär utan att frestas - finns ju så mycket fint. Och kan tänka mig att tiden går fort..så njut av varje dag. Kram

Villa Carl Larsson sa...

Ja visst blev bakgrunden bra :) Hon är duktig. Ser att du bytt din också. Fin den med :)

Hoppas midsommarhelgen var bra. Nu är det bara njuta av sommaren.

Kram Josefin

Sussi sa...

Snygga skor till sommarens äventyr!
Tingeling Sussi

Britt sa...

Otroligt vad tiden går fort, tycker inte det var särskilt längesen mina barn var små och nu har jag tonåringar... Det är härligt att få följa deras utveckling och se vad det blir för en människa. :-)

Passa på att njut.

Kram britt

Anonym sa...

Sommarkramar från soliga göteborg sveriges sommarstad nr ett! från kussen andreas!! ha en fortsatt jättegod sommar! mamma sa att ni kommer ner! skitkul! ha det gött!

Lisa sa...

Jättesnygga skor, jag förstår varför du föll för dom. :)